Управління продажем.
Концепція управління продажем. Система погляду на розуміння та визначення суті, змісту, цілей, задач, критеріїв, принципів і методів управління продажем
- Зони взаємодій.
- Структура ринку.
- Створення цінності в продажах. Персоналізація цінності.
Високорівневі стратегії на ринку: ідея та гроші. Усвідомленість та обман
Цикл продажу та цикл покупки
- Тригери переходів на стадіях в циклі продажу. Кейс-дискусія: покупка сонячних батарей.
- Визначення власного циклу продажу.
Лійка продажу
- Важелі управління лійкою.
- Аналіз стадій циклу продажу та важелів лійки для досягнення цільових показників продажу.
- Математичне моделювання лійки для досягнення цілі. Практична робота.