ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ В КОМПАНІЇ
Передумови створення програми, її структура, ключові підходи та інструменти для попередження та вирішення конфліктів, а також їх цінність для розвитку бізнесу.
ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Емоції, фундамент емоційної компетентності
- Механізм запуску емоцій від їх народження до проживання і відпускання
- Фундаментальні цінності людини, як внутрішні опори
- Словник емоцій з точки зору інтенсивності їх проявлення
Емоційний інтелект для побудови цілісності
- Складові емоційного інтелекту
- Самоусвідомлення, саморегуляція, самомотивація
Емпатія і комунікація з іншими – знайти ідеальний баланс
- Поєднання емпатії з розумінням інших і власними кордонами
- Світлофор емпатії: емоційна, поведінкова, когнітивна
- Вибір стилю комунікації
Модель емоційно-інтелектуальної поведінки на робочому місці GENOS INTERNATIONAL
- Знайомство з моделлю і зв’язок з EI
- 7 компетенцій і індикатори поведінки
- Інструмент 4 “П” для самокоучингу, практичні інструменти
ДОВІРА ЯК ФУНДАМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В КОМАНДІ
- Довіра vs вразливість: чому відкритість до власних помилок та обмежень робить команду сильнішою, та як створити простір для цього
- Від страху конфліктів до продуктивних дискусій: про користь конструктивного конфлікту
- Прийняття рішень та відповідальність: як в середовищі довіри зростає ефективність роботи команди
- Практичні інструменти побудови довіри
- Роль лідера у створенні культури довіри
РЕФЛЕКСІЯ, ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛІВ [EMA, США] НА ПЛАТФОРМІ
Емоції
- Нейробіологія та емоції. Емоції та їх зв'язок з тілом і розумом
- Вплив емоцій на конфлікт та сприйняття
Робота з вибаченням та прощеннями
- Розуміння різних типів вибачень і прощення. Ризики неправильних вибачень
- Роль медіатора у роботі з вибаченнями і прощенням