ЗАГАЛЬНІ ОСНОВИ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ В КОМПАНІЇ
- Система управління конфліктами на підприємстві: способи роботи з конфліктом. Шляхи вирішення конфліктів.
- Додаткова цінність роботи з конфліктами в команді/компанії та підбір адекватного інструменту попередження і вирішення конфлікту
ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Емоції, фундамент емоційної компетентності
- Механізм запуску емоцій від їх народження до проживання і відпускання
- Фундаментальні цінності людини, як внутрішні опори
- Словник емоцій з точки зору інтенсивності їх проявлення
- Інструмент «Зона впливу / Зона турбот» - для розуміння своїх можливостей впливу на середовище
Емоційний інтелект для побудови цілісності
- Складові емоційного інтелекту
- Самоусвідомлення – як зрозуміти себе і бути зрозумілим для інших
- Саморегуляція – які інструменти допоможуть і де шукати свої джерела поповнення енергії
- Самомотивація – які внутрішні драйвери працюють, а від яких потрібно відмовитись
Емпатія і комунікація з іншими – знайти ідеальний баланс
- Поєднання емпатії з розумінням інших і власними кордонами
- Світлофор емпатії: емоційна, поведінкова, когнітивна
- Вибір стилю комунікації
Модель емоційно-інтелектуальної поведінки на робочому місці GENOS INTERNATIONAL
- Знайомство з моделлю і зв’язок з EI
- 7 компетенцій і індикатори поведінки
- Інструмент 4 “П” для самокоучингу
- Практичні інструменти і поради з розвитку компетенцій
РЕФЛЕКСІЯ, ОПРАЦЮВАННЯ МАТЕРІАЛІВ [EMA, США] НА ПЛАТФОРМІ
Емоції
- Нейробіологія та емоції. Емоції та їх зв'язок з тілом і розумом
- Вплив емоцій на конфлікт та сприйняття
Робота з вибаченням та прощеннями
- Розуміння різних типів вибачень і прощення. Ризики неправильних вибачень
- Роль медіатора у роботі з вибаченнями і прощенням