Поняття репутації, її складових і підходів до управління
- Роль і особливості формування довіри до бізнесу в сучасних умовах: українські та світові тенденції.
- Як "вимірюється" репутація і на які компоненти "розкладається"?
- Як включити управління репутацією в процес управління бізнесом: що таке "репутаційний профіль"?
- Взаємозв'язок між інформуванням, репутацією і поведінкою цільових аудиторій бізнесу. Основні інструменти комунікацій і структура PR-стратегії.
- Хто/що формує та руйнує репутацію компанії: усередині та за її межами?
Роль комунікацій для управління бізнесом
- Корпоративні комунікації: роль і завдання у рамках бізнес-стратегії, взаємозв'язок з корпоративним управлінням.
- Корпоративна історія: важливість, завдання, структура, особливості.