Аудиторія програми - власники, СЕО, Керівники відділів, НR, які прагнуть вдосконалити свої переговорні компетенції через роботу з інтересами та потребами.
В результаті учасники:
Вдосконалять свої переговорні компетенції через роботу з інтересами та потребами
Отримають готові алгоритми для роботи з інтересами в складних переговорних ситуаціях
Навчитися перетворювати конфлікт з проблеми на ресурс
Отримають бачення окремих конфліктних ситуацій під іншим кутом
Зрозуміють як формувати довіру та закладати основу для тривалої співпраці з клиєнтами та співробітниками
Структура програми
Ключові питання і теми, які будемо розбирати:
29 листопада - 1 грудня
Медіація та елементи медіаційного підходу. Інтереси сторін в переговорах.
Як будувати довіру та закладати основу для тривалої співпраці з клиєнтами та співробітниками.
Конфлікт та управління конфліктом.
Як виходити з конфлікту з рішеннями та новими ідеями, замість того, щоб його поглиблювати.
Як домовлятись, уникаючи додаткового тиску в умовах стресу та невизначеності.
Альтернативи в переговорах.
Покрокові алгоритми застосування медіаційого підходу в роботі з супротивом.
Як підтримувати рівень мотивації в колективі завдяки роботі з інтересами та потребами співробітників.
Викладачі
Анна Горінадетальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
Заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
Поспілкуватися з менеджером програми
вартість
21000 грн. без ПДВ (Можлива участь офлайн і онлайн) грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь