Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
дати стартів програм
14/3/2025
Формат
2 модулі по 2 дні
10:00 - 18:00 [можлива участь офлайн і онлайн]
вартість
36 000 [можлива помодульна оплата] грн
Школа бренд-менеджменту
Сучасні підходи до побудови сильного бренду.
Авдиторія програми — власники, маркетинг-директори, маркетологи та бренд-менеджери, які хочуть
створювати бренд-лідери та бренди з високим рівнем капіталу
отримати системні знання про управління брендом та вміти обирати найбільш оптимальні стратегії та інструменти
зрозуміти коли потрібно омолоджувати бренд і чи потрібен ребрендинг
проаналізувати здоровʼя бренду та розібратися, як провести його аудит
Що дає програма?
системне розуміння того, як працює бренд з позитивним капіталом
ключові підходи до розширення або омолодження бренду
принципи самостійного аудиту бренду компанії та розроблені елементи бренд-стратегії
інструменти бренд-менеджменту для різних цілей та етапів життя бренду
розуміння, що вирізняє сильні бренди і як створити бренд-лідер
Структура програми
Ключовий фокус програми

Про що повинні знати власник і бренд-менеджер, якщо хочуть створити дійсно сильний бренд або вивести його на новий рівень? Які інструменти бренд-менеджменту дієві сьогодні? Коли потрібно омолоджувати бренд і чи потрібен ребрендинг? Як не навантажити споживача складністю позиціювання? У який спосіб проаналізувати здоровʼя бренду самостійно та провести його аудит? Як створити бренд-лідер?

 

З цими питаннями працюємо на програмі Школа бренд-менеджменту.

Модуль 1
14-15 березня 2025

  • Дизайн клієнтської цінності. Як створити успішну пропозицію цінності?
  • Бренд-стратегія. Як створити бренд-лідер? 
  • Позиціювання та емоційний фокус бренду. Як правильно закласти фундамент бренду та забезпечити його унікальність?
  • Бренд-архітектура: коли краще створювати новий бренд, а коли – новий суббренд? 
  • Головні завдання бренд-менеджменту.
  • Бренд-менеджмент як безперервний процес. З чого варто почати і чого краще уникнути?
  • Піраміда бренду як інструмент створення стратегічного фундаменту.
  • Інструменти та підходи до розвитку бренду через розширення та омолодження. Практична робота з кейсом.
  • Брендинг в рамках доказового маркетингу. Виразні атрибути бренду.
  • Як зростають бренди? Модель розвитку бренду.

Модуль 2
5-6 квітня 2025

  • Архітектура бренду. Як подолати бар’єри сприйняття?
  • Інструменти формування бренду з високим рівнем впізнаваності.
  • Розширення асортименту та оптимізація фокусу бренду.
  • Бренд-менеджмент компаній, що працюють на B2B ринках.
  • Стратегія розвитку ніші як бренду. Практична робота з кейсом. 
  • Аудит бренду: зовнішній і внутрішній. Алгоритм та типові помилки брендів.
  • Цінова премія сильного бренду. Як визначати і впливати?
  • Здоров’я бренду: перелік індикаторів. Приклад аналізу на кейсі Приватбанку. 
  • Як управляти портфелем брендів?  Визначення пріоритетів.
  • Як створити бренд-лідер? Підсумки та рефлексія. 

Викладачі
Олена Мальцева детальніше
CORE
Вадим Пустотін детальніше
Visiting professor
Роман Гавриш детальніше
Adjunct professor
Вікторія Губіна детальніше
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватися з менеджеркою програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
36 000 [можлива помодульна оплата] грн
Зареєструватись
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь
Евеліна Григор
Менеджерка програм управлінського розвитку
Зателефонувати:
Написати:
Рекомендовані подкасти та статті
kmbs live
22.12.2024 в 16:30
Новий подкаст "Архітектори Систем: Роман Грищук" ...
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...