Налаштування бізнес-системи на клієнта. Клієнтський вимір.
Вибір ключового клієнта. Кращий клієнт VS кращий проєкт. Робота з кейсом.
Проривні продукти. Як створити дієву пропозицію цінності?
Стратегія бренду. Як створити бренд-лідер?
Трансформаційні стратегії та стратегії зростання.
травень 2025
Побудова ефективного бренду
10:00-18:00
Фундаментальні закони маркетингу – зміна парадигм прийняття рішень.
Нові виклики маркетингу – запитання з поведінкової науки та нейроекономіки. Поведінка клієнтів як джерело для цілей в маркетингу.
Доказовий маркетинг: як працює бренд сьогодні. Модель розвитку бренда.
Брендинг в рамках доказового маркетингу. Виразні атрибути бренду.
Стратегія омолодження бренду.
Перевинайти себе: як ідентифікувати лінії розлому?
Діагностика бренду та стратегічні рішення.
червень 2025
Стратегічні комунікації
10:00-18:00
Ієрархія цілей. Як формулювати бізнес цілі для усіх рівнів маркетингової стратегії та вимірювати ефективність?
Вибір точок взаємодії з споживачами в діджитал: формати контенту, плейсменти, способи просування відповідно до різних етапів Consumer Decision Journey.
Image та performance маркетинг: відмінності, сценарії використання та бізнес-задачі. Куди інвестувати кошти?
Складові ефективної комунікації: як поєднання моменту контакту, контенту та точки дотику.
Як працювати з діджитал: огляд найбільш поширених інструментів, каналів, KPI, аналіз результатів.
Інтегровані маркетингові комунікації.
Стратегічні комунікації бренду: внутрішні та зовнішні.
Викладачі
Олена Мальцевадетальніше
CORE
Роман Гавришдетальніше
Adjunct professor
Марія Кочмарукдетальніше
Visiting professor
Що потрібно для вступу?
1.
Аплікаційна форма
заповнити аплікаційну форму на сайті
2.
Спілкування
поспілкуватись з менеджеркою програми
3.
Підтвердження участі
бронювання місця в групі відбувається після оплати
вартість
90 000 грн
Зареєструватись
Попередити про наступну дату
За додатковою інформацією щодо програми звертайтесь