Чи може дистанційне навчання за ефективністю дорівнювати аудиторному? Після проведення більш ніж 10 програм у новому форматі, зі впевненістю кажемо так. У статті спростовуємо деякі існуючі міфи щодо онлайн-навчання та розповідаємо про virtual live програми, які пропонує Києво-Могилянська Бізнес-Школа.
Міф 1: Дистанційне навчання є менш ефективним, аніж заняття в аудиторії
Дистанційне навчання може бути неефективним у тому випадку, якщо організатор і учасник навчального процесу не знають, як скористатися перевагами формату і уникнути класичних «перешкод».
Розуміючи, як мислять і засвоюють знання управлінці, у virtual live програмах ми поєднали найкращі можливості віртуального середовища із навчанням у реальному часі — зберігши таким чином ефективність навчання.
Замість записаних завчасно лекцій викладачів, заняття відбуваються наживо із відео та аудіо присутністю кожного та поєднують лекційну частину із обговоренням теми у невеликих групах. Так учасники програм краще засвоюють отримані знання, встигають проаналізувати свої попередні рішення та дізнаються альтернативні погляди на те чи інше питання.