Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні
Головна
/
Новини
/
Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні
07.12.2021
Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні
У kmbs пройшов черговий навчальний модуль в рамках другої фази українсько-швейцарського Проєкту ПРООН для розширення підтримки ММСП в Україні та підвищенні його конкурентоспроможності.

3 та 4 грудня у стінах Києво-Могилянської бізнес-школи відбувся третій дводенний навчальний модуль для керівників членських бізнес-об’єднань у рамках другої фази Проєкту ПРООН «Зміцнення членських бізнес-об’єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні» у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії. Цей проєкт спрямовано на прискорення розвитку сектора ММСП шляхом зміцнення потенціалу членських бізнес-об'єднань (БО).

Навчання розпочалося з лекції Олени Сапожкової про адвокацію та урядування БО. «Урядування  це створення правил, деякий вибір напрямку,  зазначила Олена «Адвокація  діяльність, спрямована на представництво і захист інтересів окремих соціальних груп шляхом організації впливу на формування та реалізацію державної (публічної) політики».

Експертка розповіла про так зване хороше урядування і наголосила, що сьогодні існує 12 обов’язкових принципів, які його формують: чесне проведення виборів, чуйність, ефективність та результативність, відкритість та прозорість, верховенство права, етична поведінка, компетентність, інновації, сталість, професійний фінансовий менеджмент, права людини та підзвітність.

«Уміння збирати гроші  це талант, але деякі кажуть, що це  ремесло» звернулася до аудиторії Вероніка Верба, викладачка kmbs. Разом з експерткою під час лекції про фінансові аспекти функціонування і розвитку БО, учасники обговорили можливі джерела фінансування, ресурси для розвитку БО, принципи складання бюджету, а також гендерний вплив на фінансування та функціонування бізнес-об’єднань.

Другий день навчального модулю для лідерів бізнес-об’єднань у kmbs розпочався з лекції Едуарда Мальцева з менеджменту бізнес-об’єднань. «Що для вас менеджмент?»,  запитав в аудиторії Едуард Мальцев, заступник декана kmbs, ініціюючи активну дискусію. Система управління, стратегія і ситуація, цілі та інструменти, культура відповідальності, правила, стійкість  відповідали учасники.

«Менеджмент  це складне поняття, яке полягає в тому, аби знайти шлях куди рухатися разом. При чому він повинен «торкнути» усі дотичні складові (людей в організаціях) запропонував Едуард Мальцев А вже потім, зважаючи на ситуативні історії, тримати те, як ми рухаємося, туди куди домовилися». Учасники одразу ж засвоїли отримані знання на практиці та у командах працювали над осмисленням ролі БО (місію, як призначення), її потреби та цінності, які вона створює.

Слухачі також мали змогу поспілкуватися з Амелі Леклерк, представницею BPW Europe в проєкті WeGate, який підтримує жінок-підприємиць. «Наша організація займається, по-перше, лобіюванням. По-друге, ми підтримуємо членкинь у розвитку власної кар’єри або бізнесу, уникаючи гендерну нерівність» розповіла Амелі«Ми виступаємо за фемінізм. Проте для нас це поняття трактується як рівність в обов’язках та компетенціях».

«Маркетинг  це про цінності, які лежать в основі, та про те, як зібрати учасників»,  підкреслила Олена Мальцева під час своєї лекції про стратегічний маркетинг БО. Вона наголосила, що маркетинг  це не про «продавати», а про «знайти клієнта». Адже в бізнесі, як і в житті, важливо те, що люди відчувають поруч з вами. Разом з аудиторією вони обговорили, яким є призначення БО, якою повинна бути пропозиція, а також як ефективно доставляти цю пропозицію та досягати цілей організації.

На завершення першого та другого навчальних днів, на лідерів бізнес-об’єднань чекали дві відкриті вечірні події в рамках українсько-швейцарського Проєкту ПРООН. 3 грудня до школи завітала Віта Думанська, лідерка Руху ЧЕСНО та учасниця Executive MBA-36 в рамках серії лекцій «Моя справа  моя країна».  «Впізнаваність повинна бути не просто медійною,  підкреслила Віта Думанська  Вона повинна конвертуватися  у впливовість, тобто мати місію та візію».

У суботу 4 грудня учасники Проєкту мали змогу поспілкуватися з Людмилою Зубко, підприємицею та депутаткою Житомирської міської ради, в рамках серії вечірніх лекцій «Держава і бізнес».  Підприємиця поділилася власним досвідом впровадження соціальних та культурних ініціатив на перетині Бізнес-Держава-Громада на кшталт «Безпечний бізнес»«Безпечна школа»«Music Camp International» тощо. Вона також розповіла, якою є роль бізнесу в розвитку та збереженні культурного надбання і чому це важливо.

«Почніть вибудовувати у себе малі групи, які змусять людей затримуватися у ваших організаціях»,  закликала аудиторію Людмила Зубко Люди хочуть отримувати енергію, а для цього їм потрібно говорити про своє коріння. Тільки спільна палітра цінностей допоможе вам збудувати стратегію».

6 грудня у kmbs також пройшов другий суб-модуль «Послуги з розвитку бізнесу» для представників бізнес-об’єднань у рамках онлайн-компоненту навчальної програми. Загалом до програми доєдналися більш ніж півсотні охочих. Учасники мали змогу послухати лекції з урядування, менеджменту, маркетингу та фінансових аспектів функціонування та розвитку БО.

«Мені дуже подобається навчатися тут. Ключовий момент  багато інсайтів, які можна практично використати,  поділився своїми враженнями Василь Масюк, учасник Проєкту ПРООН.  Це не гола теорія, а методи впровадження, певний інструментарій».

Тож бажаємо нашим учасникам збільшувати цей інструментарій та зміцнювати власні бізнес-організацій!

1 / 6
kmbs live
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...