Позаду 5 навчальних модулів, багато роботи з командами та ще більше — над переоцінкою своєї управлінської ролі та місією власної освітньої системи.
Цьогоріч Школа особлива. Перший модуль ми завершили 23-го лютого, упереддень початку повномасштабного вторгнення. Попри це, учасники продовжили навчання, і вже під час другого модулю розпочали роботу над новими запитами своїх освітніх систем. Результати фінальних проєктів стали своєрідним доказом усіх змін та переоцінок, що відбулися з учасниками програми за упродовж року.
Упродовж двох днів учасники та учасниці представляли ідеї своїх фінальних проєктів: обговорювали створення нових стратегій освітніх закладів, віднаходження їх власної унікальної ідентичності, і в той же час говорили про важливість об’єднання та співпраці. Кожна школа, державна чи приватна, університет чи освітня організація не є закритою системою. Тому під час захистів ми почули, як сьогодні освітні системи виходять зі звичних для себе ролей та стають центрами розвитку своїх громад. І найголовніше — ми побачили, як ці ідеї починають втілюватися у життя.
Наскрізною ідеєю фінальних робіт стало розуміння управлінцями суб’єктності своїх учнів та команди. В освітніх системах усі учасники мають власні погляди, потреби та можливості. У взаємодії вони здатні пропонувати унікальні та цінні ідеї, які дозволяють створити умови, необхідні для розвитку усіх причетних.
Бажаємо випускникам і надалі успішних трансформацій не лише власних закладів, але й української освіти вцілому. Ми ж, у свою чергу, зовсім скоро оголосимо набір до нової, вже четвертої Школи освітніх управлінців.