Освітні команди з Житомира, Львова, Рівненщини, Полтавщини та інших куточків України об'єдналися задля дизайнування композиції спільних стратегічних рішень, які будуть задавати правила гри для ширших систем — міста, громади, регіону, країни.
Одне з запитань, над яким міркували учасники на першому модулі програми, — що найважливішого має відбутися з дитиною у школі? У процесі обговорень вийшли на декілька гіпотез про те, які умови мають бути створені в освітній системі, щоб допомогти дитині:
- почути свій поклик та рухатися до його втілення;
- бути спроможною відповісти на запитання «хто я?»;
- формувати власний світогляд;
- віднайти красу навчання;
- відкривати світ через здивування;
- мати простір та достатньо свободи для помилок;
- навчитися вчитися самостійно.
Саме з цими гіпотезами учасники будуть працювати протягом наступних модулів навчання та шукати композицію рішень, актуальну для своєї освітньої системи та контексту, в якому вона знаходиться. Це і є основним завданням освітнього управлінця — бути архітектором системи, яка уможливить втілення таких рішень.
Раді вітати нових учасників Школи освітніх управлінців — спільноти потужних особистостей, об‘єднаних енергією творців та готових творити майбутнє української освіти.