На курсі Олени Мальцевої зі стратегічного маркетингу учасники обговорювали методологію Jobs to be done. Відповідно до неї, цінність для клієнта має не сам товар чи послуга, а завдання («робота»), яке може вирішити цей продукт. Ця система не тільки змінює філософію просування продукції, а й надає інструментарій для постійного вдосконалення своєї бізнес-ідеї.
Також ішлося про те, що при різкій зміні контексту потрібно оперативно змінювати стратегічну ідею. Учасники дізналися про можливі шляхи — як цього досягати, говорили про перехід до суміжних сегментів, залучення нових споживачів та створення нових цільових аудиторій.
На зайняттях з економічної інженерії з Віктором Галасюком учасники розбирали сутнісне поняття економіки, її філософію та причини постійної трансформації. Пан Віктор навів цікаву аналогію: економіка більше схожа на сад із різними деревами, кожне з яких має свої особливості, аніж на мікросхему у комп'ютері з елементами чіткого призначення.
Також учасники разом із викладачем розмірковували про те, що зі зростанням бізнесу економічні зовнішні чинники, які впливали на організацію, починають підпорядковуватися їй. Зрештою, у певний момент бізнес стає не тільки об'єктом впливу зовнішніх чинників, а й суб'єктом, який сам впливає на них.
Ще одна теза, яка була наріжною упродовж модуля: сьогодні словосполучення human resources починає втрачати свою актуальність, поступаючись новому поняттю — human capital. Саме розуміння слова «human» у контексті бізнесу набуває своєї істинної форми: мається на увазі не просто працівник, а саме людина зі своїми потребами. Про це розмірковували учасники разом із Оленою Жильцовою на вступній парі курсу «Управління людським капіталом».
Невід’ємним елементом навчання на MBA-програмах kmbs є гуманітарна складова. На цих заняттях учасники краще пізнають себе і світ навколо завдяки знайомству з філософією та мистецтвом. Цього разу вони разом із Тарасом Лютим шукали відповідь на запитання: що таке людина? Група дізналася про погляди різних філософів, подискутувала на тему головної цілі людини, а також порефлексувала над вмінням звертати увагу на деталі та розпізнавати символи. Адже розуміння невидимого світу дає спроможність впливати на видимий.
Як і завжди, навчальний модуль надав учасникам чимало матеріалу для продовження самостійних рефлексій — до їхньої наступної зустрічі у стінах kmbs.