16 квітня під час вебінару Роман Гавриш розповів, що варто і не варто робити у маркетингових комунікаціях у період кризи.
Декілька аспектів, на які слід звернути увагу:
✅ Коли ви намагаєтесь адаптуватись під час кризи, пам’ятайте про послідовність у комунікаційних повідомленнях. Якщо ви продаєте молоко, акцентуйте на цьому, а не пишіть натомість «Сидіть вдома». Адже споживачі не тільки не запам’ятають, що ви такий молодець, а й можуть присвоїти ваші повідомлення іншому бренду, якому більш притаманний такий стиль комунікації.
✅ Не варто змінювати свій tone of voice під час кризи. Якщо ви це зробите, ймовірність бути впізнаваним серед інших брендів знижується, вас можуть сплутати з кимось іншим.
✅ Маркетинг — це єдине, що може протримати вас у цей період, тому першочергово скорочувати витрати на маркетинг не варто. У поворотні моменти може виникати потреба змінити продукт, і за це відповідає маркетинг, адже розуміє, що потрібно ринку зараз.
✅ Також не варто скорочувати свою присутність у публічному полі, адже комунікації приводить вам клієнтів, хоч це і не так помітно. Ключове у комунікаціях під час кризи — не «просісти» порівняно з конкурентами, щоб не втратити свою долю ринку.
✅ Безкоштовний контент ніколи не зможе стати платним, але може призвести до купівлі повноцінного продукту. Тому безкоштовно треба пропонувати лише невеличкі шматочки як trial. Якщо ж давати усім повноцінний продукт безкоштовно, ви повалите ринок і зворотний шлях до встановлення вартості буде дуже довгим.
✅ Пам’ятайте, що демпінг — це шкідлива дія для бізнесу. На демпінг є сенс йти, тільки якщо продукт виявляється неліквідним, тобто включається сток-менеджмент, чи якщо ви відчуваєте, що у вас невиправдана ціна, і тоді її треба відрегулювати, а не робити знижки.
Подивитись відеозапис вебінару.