Зокрема, нещодавно група ЕМВА-38 мала зустріч із Грегорі Перельманом, менеджером з аналітики у Wells Fargo Bank (Сан-Франциско, США) та запрошеним викладачем фінансів у kmbs. Учасники спілкувалися з Грегорі про зміни у глобальній економіці, про інфляцію та очікування інвесторів на американських ринках. А також аналізували практичні приклади, вели активну дискусію — й, зрештою, змогли розібратися у доволі складних фінансових аспектах поточної світової ситуації.
Також одразу три групи Executive MBA — ЕМВА-36, ЕМВА-37 та ЕМВА-38 — мали чудову нагоду дізнатися, навіщо й управлінцю, і всім працівникам бізнесу варто опановувати дизайн-мислення. І мова не лише про те, що компанії, яким близький цей підхід, за даними McKinsey, показують у 2,5 разів кращі результати, ніж інші.
Професор Antwerp Management School Ремко Ленстра пояснив MBA-учасникам, наскільки трансформаційним може стати впровадження дизайн-мислення на кожному рівні організації. «Кажуть, спочатку ми відточуємо наші інструменти, а потім вони відточують нас. Так само відбувається і з дизайн-мисленням, — каже він. — Спочатку ми вивчаємо його процеси й інструменти, а згодом вони трансформують нас і нашу організацію».
Зустрічі з міжнародними професорами є невід’ємним складником МВА-програм у kmbs, навіть під час війни. Олена Жильцова, керівниця Executive MBA kmbs, переконана: «Спроможність мислити масштабно, бачити широку картину, розуміти глобальні правила гри, ефективно комунікувати з носіями різних культур — уже не nice-to-have, а must have сучасного топменеджера. Інтелектуальна взаємодія з експертами з різних країн та галузей, безумовно, розвиває такі спроможності. А приємним бонусом — ще й дозволяє напрацювати корисний нетворкинг, чи то на західному узбережжі США, чи у пониззі річки Шельда».