У бізнесі існують тільки два типи проблем: відсутність клієнтів і всі інші проблеми. А головний маркетолог будь-якої компанії – її генеральний директор. Він має розуміти, що, в першу чергу, маркетинг відповідає за “свого” клієнта. Якщо клієнти не розуміють, яку саме цінність компанія для них створила, значить, або ми працювали не зі своїми клієнтами, або не змогли доступно пояснити ним, що є справжньою цінністю. Або, дійсно, не змогли її реально створити. І творення успішної пропозиції цінності в сучасному бізнесі – це завдання, що вимагає глибокого розуміння клієнтів та їхніх потреб.
Згідно з концепцією "Job-to-be-done", пріоритет бізнесу має бути спрямований на вирішення завдань клієнтів, а не просто на продаж продукту. У цьому контексті, важливо розрізняти покращення від інновацій. Саме вони дозволяють клієнту вирішити завдання швидше, дешевше та в більш зручний спосіб і формують принципово новий рівень цінності. Інновації мають різні напрямки: поліпшення завдань для існуючих клієнтів, розширення можливостей для них, зняття обмежень для "не-споживачів" та надання нових можливостей. Цінність можна створити там, де інші можливості відсутні. Наприклад, реагуючи на недоотримані результати або завдання, які на цей момент недосяжні для споживача.
Успішна пропозиція цінності полягає в тому, щоб не просто задовольняти клієнта, але й надавати йому таку цінність, яку він не знайде в іншому місці.