Школа для лідерів,
які прагнуть змін

Дізнайся першим

Останні новини KMBS в реальному часі

Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану

Відкрити kmbs live
Головна
/
Новини
/
Голос автора в есеї, суб'єктивний погляд на мистецтво та журналістика думок
15.12.2020
Голос автора в есеї, суб'єктивний погляд на мистецтво та журналістика думок
Мініфестиваль «Дні Есеїстики» розпочався з лекцій Андрія Любки, Діани Клочко та Юрія Макарова.
Важливою умовою вступу на MBA-програми kmbs є написання есею. Це завдання, яке часом управлінці виконують з лекгістю, а іноді й з викликом — якнайліпше розкриває спосіб мислення та досвід потенційного учасника.
 
Третій рік поспіль kmbs разом з PEN Ukraine та українськими авторами досліджує жанр есею під час мініфестивалю Дні есеїстики-2020.
 
Цього року захід розпочався з лекції письменника Андрія Любки, який визначив есей як невеликий твір з довільною композицією, що містить спробу автора переосмислити певну історію чи явище, запрошуючи читача до співтворення.
 
Вдалий есей, крім переліченого вище, вирізняє з-поміж інших авторський голос. Він полягає у переосмисленні теми через власну біографію та сукупності стилістичних характеристик, що роблять письмо впізнаваним.
 
 
Мистецтвознавиця Діана Клочко у своєму виступі підкреслила, що один із шляхів розвитку української есеїстики — опис творів мистецтва.
 
‎«Дивлячись, що відбувається у майстерні художника, а не на полотні, можна краще зрозуміти таємниці творчості митця», — процитувала вона французького письменника Паскаля Кіньяра.
 
Тоді як французькі автори вже давно включені у розмову про зображуване, в українській традиції не було описів мистецьких творів з часів Ярослава Мудрого. Ми звикли, що треба дивитись на роботу схвально і мовчати, — справжня реакція, інтенція опису художнього твору відсутня у нашій культурі.
 
 
Журналіст Юрій Макаров розпочав розмову про opinion journalism з провокаційного питання — що є сказати журналісту, якщо в класичному розумінні він просто свідок? Образ відстороненого споглядача виник у британській традиції, та чим таке сприйняття є сьогодні — еталоном чи умовністю?
 
За годину Юрій навів безліч прикладів, коли об’єктивна журналістика втрачала цінність, була оманливою чи відверто брехливою. А журналістика думок дозволяла через суб'єктивний погляд автора передати дійсність.
 
Так чи інакше, універсальний принцип залишається таким: журналісту не можна брехати, перекручувати інформацію чи маніпулювати читачем. Дотримуватись його він може в різний спосіб — через відсторонене споглядання подій чи суб'єктивне повідомлення до читача.
 
 
____
 
«‎Дні есеїстики в Києві» — мініфестиваль, покликаний популяризувати жанр есею, привертати увагу до творчості найвідоміших авторів-есеїстів, а також вводити українську есеїстику в загальносвітовий контекст.
kmbs live
20.11.2024 в 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 в 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 в 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 в 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 в 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 в 14:00
Людський капітал: пошук та розвиток команди ...