Одним з ініціаторів зустрічі виступило видання «Український тиждень», тож модерував захід його головний редактор Дмитро Карпенко. Постійний оглядач «Тижня» Юрій Макаров одразу задав глибокий рівень дискусії, увівши до розмови поняття «війни за ідентичність». На прикладі Донбасу він пояснив, що інвестиції в культуру формують певного типу людей і припустив, що якби в тому регіоні була більш розвинена культура, можливо, зараз ми б не мали там війни.
Павло Гайдай, підприємець, випускник kmbs, підкреслив, що «Усе найцікавіше відбувається зараз в мистецтві і бізнес має споживати сенси, народжені мистцями». Інший випускник kmbs, Володимир Бородянський — медіа-менеджер, екс-міністр культури, молоді та спорту, який був присутнім на заході як гість, спробував повернути розмову в більш практичне русло і поставив питання про те, на які горизонти інвестувати, скільки і чи бізнес може розраховувати на повернення своїх інвестицій, а також, яка роль держави в цьому інвестуванні.
Відповідаючи на ці питання, Олександр Саврук, декан kmbs висловив думку про те, що Україна на так далеко відійшла від підходу, який склався ще за СРСР, коли одне міністерство розподіляло кошти тим представникам культури, кому вважало за потрібне. Зараз ми маємо Український культурний фонд, який так само розподіляє фінансування певному колу обраних діячів культури. При чому кошти йдуть на реалізацію проєктів, а не на системні речі, втім «Ніщо та не розвалює систему так, як проєкти», — зазначив він. Натомість більш перспективною видавалася б стратегія держави, за якої кошти спрямовувалися б на створення можливостей для розвитку мистців, а не пряме їх фінансування.
З такою оцінкою діяльності УКФ не погодилася співавторка закону про УКФ Ірина Подоляк , яка була серед гостей заходу. Втім, пан Саврук одразу підкреслив, що у таких спосіб поставлені питання — його свідома інтелектуальна провокація, яка має на меті мотивувати присутніх до спільних рефлексій. Але, напевно, всі, хто мав бажання висловитися щодо окресленої теми, зійшлися на думці, що бізнес таки має інвестувати в культуру, оскільки це посилює конкурентноспроможність всього суспільства.