Це вже третій набір спільного проєкту ГС “Освіторія” та Києво-Могилянської бізнес школи, перший модуль якого припав на 21-23 лютого. Після довгої вимушеної паузи, навчальний процес було відновлено і відразу наживо. Зібралися в гостях у Оксани Якимів — випускниці 1-ого набору ШОУ, у Вигодській спеціальній школі на Івано-Франківщині.
У групі навчаються також учасниці з Мелітополя, який нині є окупованою територією. Втім, наші колеги таки змогли долучитися (дві з них були онлайн). Це дуже важливо і для учасників проєкту, і для школи загалом. Адже якраз зараз взаємопідтримка, зокрема і в професійній сфері, є вкрай необхідною.
Тож, загалом 33 директори приватних та державних шкіл, міських і національних департаментів освіти та освітніх управлінців різного рівня міркували над майбутнім своїх освітніх систем та системи освіти України в цілому.
- Яким є майбутнє освітніх систем: кожного конкретного закладу та України в цілому?
- Якого типу зв’язки ми будуємо між стейкхолдерами в системі?
- Як кожен із нас може діяти в новій освітній системі?
- Хто є клієнтом освітнього закладу?
- Для кого ми будемо створювати цінність завтра?
Запрошеним гостем модулю став естонський педагог Юло Вооглайд, який поділився своїм баченням, що школа є системоформуючим інститутом суспільства. А шукати рішення такого масштабу можна, лише побачивши одне одного в обличчя, поспілкувавшись наживо, подискутувавши та проживши спільний досвід. Тішимося, що все це стало можливим завдяки запиту саме від учасників. Наша освітня спільнота розуміє свою суб'єктність та починає набирати вагу у полі — всі зміни попереду!