Дізнайся першим
Останні події та новини з життя KMBS дізнавайтеся у розділі KMBS Live що знаходиться у верхньому правому куті екрану
Відкрити kmbs liveАвтори цієї книжки – офіцери американського військово-морського флоту у відставці. Вони впевнені, що бойові дії віддзеркалюють звичайне життя, тільки все відбувається інтенсивніше. Рішення в бою мають негайні наслідки, і абсолютно все поставлено на карту. Правильне рішення, навіть коли все здається втраченим, може привести до перемоги. А неправильне, навіть коли перемога здається майже визначеною, може призвести до катастрофічного результату. Військове лідерство вимагає формування різноманітних команд для виконання дуже складних місій і досягнення стратегічних цілей. І такі самі принципи можуть бути застосовані до управління компанією.
«Як робити великі справи» Бента Флівб’єрга та Дена Гарднера
Цю книжку Нобелівський лауреат Деніел Канеман вважає важливою, вчасною, повчальною та розважальною водночас. У ній йдеться про те, як доводити до ладу великі проєкти: від ремонту домівки (декому й він здається масштабним проєктом) до побудови аеропорту, формування державних політик тощо. Виявляється, лише невелика частка проєктів вкладаються у терміни та бюджет. Наприклад, у транспортній галузі у середньому проєкти виходили за межі бюджету на 28%, у найгірших випадках – до 45%. Схожа картина спостерігається у різноманітних сферах, від проведення Олімпійських ігор до ракетобудування. І, на думку авторів, усі проєкти, незалежно від масштабу, мають універсальні чинники, що визначають їхній успіх або провал. Знати про них – означає збільшити свої шанси на вдале й своєчасне завершення.
«Команда команд: правила взаємодії у складному світі» Стенлі Маккрістала та співавторів
Головний автор цієї книжки – генерал американського спецназу. Під час виконання завдань в Іраку в 2003 році він усвідомив, що американцям з їхньої ієрархічною армією складно воювати проти погано озброєних, але дуже гнучких груп терористів із «Аль-Каїди». Зрештою, Маккрістал вирішив реструктуризувати свої підрозділи згідно з принципами надпрозорого обміну інформацією і децентралізації прийняття рішень. Результатом стало створення команди команд – тобто підрозділів, яким була б властива гнучкість маленьких груп. Цей підхід може бути корисним і управлінцям, які змушені працювати в складному і мінливому контексті.