A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
05.11.2020
1013
8min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Для багатьох компаній пандемія стала приводом прискорити діджиталізацію, адже вона дозволяє оптимізувати процеси й надати клієнтам більшу цінність. Тому майже кожній організації важливо відслідковувати появу нових технологій та еволюцію наявних.

[EN] Основою домінуючих тенденцій зараз є організаційна пластичність, - впевнений Брайан Берк, віцепрезидент із досліджень консалтингової компанії Gartner. Ключові технологічні тренди або орієнтовані на людей, або забезпечують незалежність від локації, або гарантують стійке постачання. Усе це разом робить організацію гнучкішою. На думку фахівців Gartner, у 2021-му (так само як впродовж найближчих 5 років) найвагомішими технологічними трендами будуть наступні: 1. Інтернет поведінки (Internet of Behaviors, IoB). Ця тенденція – про те, як організації (державні чи приватні) використовують технології для моніторингу дій людей та управління даними, щоб змінювати досвід і, зрештою, впливати на поведінку. У Gartner цю інформацію називають «цифровим пилом» повсякденного життя споживачів. Технології, які тут використовуються, - це розпізнавання обличчя, відстеження місцезнаходження та big data. Скажімо, страхові компанії можуть моніторити дані з фітнес-браслетів, відслідковувати кількість відвідувань тренажерного залу тощо. За прогнозами Gartner, до кінця 2025 року більше половини населення світу буде суб’єктом дослідження принаймні для однієї програми IoB. 2. Мережа кібербезпеки (Cybersecurity Mesh). Традиційно вважалося, що всередині організацій дані точно захищені. Але з появою технологій на кшталт хмар, а також зі зростанням кількості віддалених працівників границі корпоративної системи починають розмиватися, і дані стає важче захистити. Тому зараз підхід має змінитися: замість формування «периметру безпеки» навколо компаній потрібно робити це навколо окремих людей. Нові технології кібербезпеки дозволятимуть нам отримувати доступ до будь-яких цифрових активів незалежно від того, де вони знаходяться чи де перебуваємо ми. 3. Тотальний досвід (Total Experience, TX). Минулого року Gartner розповідала про так званий мультидосвід (декілька режимів доступу з використанням різних технологій), а TX є наступним кроком. Тотальний досвід поєднує досвід клієнтів, досвід працівників та користувацький досвід із середовищем мультидосвіду.  

До кінця 2025 року більше половини населення світу буде суб’єктом дослідження принаймні для однієї програми Internet of Behaviors

  Організації стають дедалі більш мобільними, віртуальними та розподіленими (зокрема й через пандемію), проте у багатьох із них ці виміри досвіду досі відокремлені один від одного. Зараз же компаніям потрібно їх поєднати і сформувати власну TX-стратегію. За прогнозом Gartner, ті організації, які це зроблять, зможуть перевершити конкурентів за ключовими показниками задоволеності впродовж наступних трьох років. 4. Інтелектуальний бізнес-конструктор (Intelligent Composable Business). Ця тенденція – про використання застосунків та програмних пакетів, які можна збирати разом, наче конструктор. А вони взаємодіятимуть між собою за допомогою програмних інтерфейсів (API), забезпечуючи компанії необхідний функціонал та, за необхідності, дозволяючи їй швидко змінюватися. Ці «фрагменти» може розробляти сама організація або купувати у постачальників. 5. Гіперавтоматизація. Вже давно існує величезний попит на автоматизацію повторюваних ручних процесів і завдань, тому компанії поступово інвестують у роботизацію. Проте зараз цей тренд еволюціонував: тепер ідеться не про автоматизацію окремих завдань, а про автоматизацію процесів, що складаються з різних завдань, а також автоматизацію низки процесів одночасно, а подекуди – й автоматизацію на рівні бізнес-екосистеми. 6. «Операції де завгодно» (Anywhere Operations). Цей тренд - IT-модель, яка забезпечує клієнтську підтримку де завгодно, дозволяє підлеглим працювати звідки завгодно, а менеджерам – керувати розподіленою інфраструктурою. Потреба в автономності й наданні послуг там, де вони потрібні, існувала завжди. Але пандемія зробила цю потребу терміновою. Навесні багатьом компаніям вдалося швидко налагодити віддалену роботу працівників, а тепер те саме потрібно зробити з підтримкою клієнтів та продуктами. За прогнозами Gartner, до кінця 2023 року 40% організацій опанують «операції де завгодно» і оптимальним чином поєднають віртуальний та фізичний досвід клієнтів та працівників.  

Зараз ідеться вже не про автоматизацію окремих завдань, а про автоматизацію процесів, що складаються з різних завдань, а також автоматизацію низки процесів одночасно

  7. AI-інжиніринг. У найближчому майбутньому організації приділятимуть більше уваги навчанню інженерним дисциплінам. Адже зараз лише 53% проєктів переходять від етапу виготовлення прототипів штучного інтелекту до виробництва. Раніше подібне навчання вважалося необхідним лише для великих корпорацій. Однак тепер воно потрібне й меншим компаніям, які працюють із кінцевим користувачем, щоб вміти успішно виходити з експериментальної стадії й рухатися далі. 8. Розподілена хмара (Distributed Cloud). Ця тенденція передбачає розподіл публічних хмарних сервісів по різних фізичних локаціях, водночас за функціонування, управління та еволюцію цих сервісів продовжує відповідати хмарний провайдер. За прогнозами, до 2025 року більшість хмарних платформ пропонуватимуть принаймні деякі розподілені хмарні сервіси. 9. Обчислення, що збільшують приватність (Privacy-Enhancing Computation). Зараз приватність важлива як ніколи, оскільки глобальне законодавство про захист даних рухається у бік остаточного формування. Gartner прогнозує, що до 2025 року половина великих організацій використовуватиме обчислення, що підвищують приватність, для обробки даних у ненадійних середовищах та для аналізу даних, коли до нього залучено декілька сторін. Так дані будуть захищені й залишатимуться конфіденційними. На думку Брайана Берка, після закінчення пандемії компаніям не варто очікувати на повернення до того, що було раніше. Глобальна траєкторія зміниться, і бізнесу важливо спробувати передбачити – якою вона буде, щоб своєчасно імплементувати нові технології й ставати гнучкішим. За матеріалами techrepublic.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...