A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
23.07.2019
628
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Споживачі сьогодні стають все нетерплячішими, і одна з причин – поширення товарів та сервісів «на вимогу». Клієнти хочуть отримати саме те, що їм потрібно, саме тоді, коли їм потрібно. Проте цей тренд працює і в протилежному напрямку: роботодавці очікують того ж від працівників. А результатом стає вигорання.

[EN] Джек Ма працює у режимі 996 (з 9 ранку до 9 вечора, 6 днів на тиждень), Ілон Маск каже: «ніхто не змінив світ за 40 годин на тиждень». Чимало компаній – особливо в країнах, де робота є однією з найбільших цінностей, - хотіли б, щоб люди працювали «на вимогу», тобто були готові «підхопити прапор» будь-якої миті. Проте наслідки такого підходу можуть бути катастрофічними, і головний з них - вигорання. У травні поточного року Всесвітня організація охорони здоров’я додала вигорання до переліку небезпечних для здоров’я чинників у Міжнародному класифікаторі хвороб. Японія на законодавчому рівні встановила обмеження на понаднормову роботу – до 45 годин на місяць. Схожу політику почав впроваджувати уряд Південної Кореї. Втім, навіть коли люди не працюють, вони часто витрачають свій час не найкращим чином. Наприклад, за даними одного дослідження, вони проводять у середньому 2 години і 16 хвилин щодня на соціальних платформах. Постійне порівняння себе з іншими створює тиск на людину й змушує її намагатися досягти все більшого, спалюючи останні психічні та фізичні резерви. Вигорання стає занадто дорогою проблемою, щоб її ігнорувати: воно виливається у $125-190 млрд на рік, витрачених на відновлення здоров’я людей. І ця цифра у майбутньому зростатиме.  

Джек Ма працює у режимі 996 (з 9 ранку до 9 вечора, 6 днів на тиждень), Ілон Маск каже: «ніхто не змінив світ за 40 годин на тиждень»

  Розуміючи усе це, багато брендів та бізнесів розпочинають власну боротьбу проти вигорання. Сегмент «піклування про себе» зараз оцінюється у $11 млрд і являє собою справжній тренд. Ось деякі приклади його представників, а також компаній, які втілюють зміни у стилі «антивигорання». Американська фастфуд-мережа Shake Shack у березні 2019 року оголосила, що випробовує чотириденний робочий тиждень для деяких своїх працівників. Такий крок має допомогти утримувати наявні таланти та залучати нові з ринку. Організація пішла на цей крок після того, як ознайомилась зі звітом страхової компанії Perpetual Guardian. У ньому стверджується, що перехід на чотириденний тиждень допоміг збільшити продуктивність працівників на 20% і покращити баланс між їхнім особистим життям та роботою на 24%. Розташований у Таїланді реабілітаційний центр The Dawn нещодавно запустив програму для відновлення сил управлінців, які постраждали від вигорання. Її учасники проходять оцінку фізичного стану, а потім проходять персональні тренування, медитації, займаються йогою, індивідуальною та груповою терапією тощо. Вартість участі у цій двотижневій програмі складає $6 тис.  

Перехід на чотириденний тиждень допоміг збільшити продуктивність працівників компанії Perpetual Guardian на 20% і покращити баланс між їхнім особистим життям та роботою на 24%

  Британська компанія Thriva на початку 2019 року запропонувала ринку Stress Test - тест, який за зразком слини визначає, яким є рівень стресу людини. Він оцінює рівень кортизолу й може сказати - у які години стрес стає занадто сильним. Користувач має пожувати шматочок спеціального матеріалу чотири рази протягом одного дня, а потім відіслати зразок до Thriva. За 48 годин результат буде готовий. Коштує така послуга 79 фунтів. Різноманітні додатки для медитацій стають все популярнішими, і один з них - Calm - у 2019 запустив дві ініціативи. По-перше, музикант Moby створив альбом спеціально для Calm. Шість 37-хвилинних треків мають допомогти користувачам додатка максимально розслабитися. Во-друге, Calm вирішив надавати безкоштовний доступ до преміальних сервісів кожному шкільному вчителю та учням. До кінця року додаток планує охопити 100 тис. класів. За статистикою, 48% американських працівників плакали на робочому місці. Вочевидь, продукти для зниження рівня стресу та подолання наслідків вигорання будуть користуватися попитом. Проте навіть якщо ваша компанія відноситься до іншої сфери, ви можете використати силу описаного тренду, запитавши себе: чи страждають ваші працівники чи клієнти від вигорання? Як це можна зрозуміти? Чим ви могли б їм допомогти? За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...