A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
29.11.2017
738
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] У кінці кожного року відомий сервіс <a href="http://trendwatching.com/" target="_blank" rel="noopener">Trendwatching.com</a> готує підбірку тенденцій, які визначатимуть споживацькі очікування у наступні 12 місяців. Перший з таких трендів-прогнозів на 2017-й стосується серйозних змін у житті інтернету. Якщо раніше у мережі базовою валютою була інформація, то у найближчому майбутньому це місце займе досвід.

[EN]         Сучасний бізнес вже давно зрозумів, що клієнти цінують той досвід, який отримують завдяки товарам чи послугам. Проте мало хто очікував, що у найближчі роки віртуальний досвід стане настільки ж вагомим, як реальний. А часом – навіть більш цінним (і, як наслідок, більш дорогим). Хоча це твердження звучить фантастично, воно має під собою реальну основу і є досить логічним. Досвід, який ми отримуємо, значною мірою визначає те, ким ми є, нашу ідентичність. Проте у фізичному світі є чимало обмежень: не кожен може отримати певні види досвіду з тих чи інших причин. У віртуальному світі цих проблем немає. За відсутності границь і обмежень отримати будь-який досвід стає цілком реально. Єдиним обмеженням залишається час споживача. Таким чином, ті враження, які обиратимуть люди у віртуальному світі, ще краще характеризуватимуть те, ким вони є. А компанії, які надаватимуть можливість отримати винятковий досвід, мають усі шанси на стрімкий розвиток і прихильність споживачів. Якщо поглянути на ринки уважно, то можна помітити «перших ластівок» цього тренду. Скажімо, нещодавно відомий гурт ABBA виступив із заявою: у 2018 році на прихильників чекає «віртуальний тур» виконавців. У співпраці з музичним магнатом Саймоном Фуллером та компанією Universal Music АВВА проведе «новаторський захід, який використовуватиме найсучасніші технології віртуальної реальності й дозволить шанувальникам побачити, почути і відчути гурт так, як ніколи раніше».    

 
Враження, які обиратимуть люди у віртуальному світі, ще краще характеризуватимуть те, ким вони є

    Ймовірно, ця кампанія матиме успіх. Адже прагнення споживачів до нових вражень ілюструє наступний факт:  з 1981 по 2012 рік ціна середнього квитка на музичний концерт зросла у більш ніж 4 рази. У листопаді 2016 році онлайн-ритейлер Alibaba запустив Buy+ - сервіс для шопінгу з елементами віртуальної реальності. Китайські клієнти можуть «перенестись» до Нью-Йорку та зробити покупки у відомому універмазі Macy’s. Крім того, Alibaba також запустила шопінг-гру з доповненою реальністю під назвою «Catch a Cat», схожу на відому Pokémon Go. Китайські компанії, скоріше за все, стануть піонерами масового впровадження віртуальної реальності. Про це свідчить хоча б те, що HTC планує у найближчому майбутньому створити 10 тисяч віртуальних «центрів вражень» в Китаї. Яким може бути наступний крок після надання людям можливості отримати пам‘ятний віртуальний досвід? Дозволити їм самим формувати його – і ділитись ним з іншими. Розмірковуючи таким чином, Google вирішила запустити додаток Tilt Brush для шолома віртуальної реальності HTC Vive. Він дозволяє користувачу «малювати» у трьох вимірах, використовуючи спеціальний «пензель», який потрібно тримати у руці. Кольори, чорнила, ефекти можна обирати з віртуальної палітри. Зберегти результати малювання можна у вигляді анімованого gif-файлу. Цей тренд може здатись дуже вузьким – адже, на перший погляд, він зачіпає лише високотехнологічні бізнеси. Однак його фундамент – це психологія та поведінка людини. Споживачі, як і раніше, прагнуть відчуття дива й захоплення, довготривалих яскравих спогадів. Тільки зараз вони можуть отримати їх з нового джерела. Тому бізнесу може бути корисним спитати себе: як ми можемо створити віртуальний досвід, який наші клієнти цінуватимуть більше, ніж враження, які вони отримують у реальному світі?   За матеріалами Trendwatching.com Фото: Trendwatching.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...