A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
12.12.2017
751
4min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Минулі роки зробили персоналізацію обов‘язковою складовою багатьох бізнесів. Як мінімум, компанії почали точніше визначати – хто є їхнім клієнтом, і формувати власні сегменти, спираючись не на традиційні параметри (вік, стать тощо), а більш конкретні (сфера діяльності, інтереси і т.д.). Споживач відчуває, що його добре знають і розуміють – можливо, саме тому він все частіше починає прагнути анонімності.

[EN]   Сучасні технології відкривають перед компаніями безліч можливостей – у тому числі дозволяють формувати «сегменти з однієї людини». Наприклад, понад 40 мільйонів користувачів Spotify можуть отримувати щопонеділка унікальні плейлисти, підлаштовані під їхні смаки. Звичайно, такий підхід подобається майже кожному – бо він економить час і дає відчуття, що про вас дбають. Проте інколи в людині прокидається «інстинкт першовідкривача», і вона хоче дослідити, що знаходиться за межами відомої їй території. Вона прагне дізнатись – як виглядатиме взаємодія з компаніями та іншими споживачами, якщо вони не матимуть жодних упереджень щодо неї. Цей новий тренд тільки починає поширюватись, але, на думку фахівців з Trendwatching.com, вже у 2017 році компанії почнуть надавати більше можливостей для користувачів, які хочуть залишитись інкогніто.    

 
Анонімність зараз виходить на новий рівень: стає можливим зберігати інкогніто, не наражаючись на ризик бути ображеним

    Наприклад, американська компанія Interviewing.io (платформа, як дозволяє інженерам тренуватись у проходженні співбесід) нещодавно оголосила про запуск нової опції. Відтепер голоси і кандидата, і інтерв‘юера можуть бути змінені. Сервіс може позбавити їх ознак статі, додати синтетичні елементи чи навіть зробити схожими на голоси тварин. Головна мета – позбавитись упереджень, які можуть виникати під час співбесіди. За бажанням, у процесі проходження інтерв‘ю користувачі можуть відкрити свою особистість – і продовжити розмову вже від свого імені. Анонімність часто асоціюється із неповагою та образами. Тому, потрапивши до анонімного чату, можна очікувати будь-чого. Компанія Candid, розташована у США, намагається забезпечити анонімне спілкування без неприємних несподіванок. Вона використовує алгоритми машинного навчання, щоб знаходити і відфільтровувати небажаний контент (за даними сервісу, 40% повідомлень не публікується). Також Candid позначає необґрунтовані чутки і шукає підтверджень контенту у мережі. Треба відмітити, що це не єдиний подібний сервіс в інтернеті. У липні 2016 року Yahoo представила власний алгоритм, який дозволяє виявити образливі коментарі. Цей тренд стосується не лише анонімності, але й можливості досліджувати різні концепції ідентичності. Наприклад, з січня 2016 року сервіс Antipersona пропонує людям отримати досвід – як бути іншою людиною. Відбувається це у Twitter: користувач може обрати будь-який акаунт і протягом доби отримувати ті ж оповіщення, що й власник. Як кажуть розробники сервісу, мета проекту – дозволити людині зазирнути у соціальне життя інших, подивитись на світ з їхньої точки зору. В основі цієї тенденції лежить одна з базових потреб – у справедливому ставленні до себе, такому ж, як до інших. Саме про це варто пам‘ятати бізнесу, роблячи будь-які кроки у напрямку забезпечення анонімності для клієнтів.   За матеріалами Trendwatching.com Фото: Trendwatching.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...