A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
02.04.2019
585
6min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Світ стає все більш мобільним, і мова не лише про різноманітні інновації у сфері перевезень, але й про зміну міст, і про створення екосистеми. Що чекає на нас у майбутньому? І що вже сьогодні ми називаємо мобільністю?

[EN] На думку фахівців McKinsey&Company, мобільність варто розглядати у чотирьох вимірах: автомобілі, споживачі, міста та конкуренція. Кожен з них визначає, яким буде майбутнє людства. 1. Автомобілі. Понад століття автомобільна сфера працювала відокремлено від інших видів транспорту. Але зараз все змінюється: вона стає частиною екосистеми перевезень, де різні елементи тісно пов'язані між собою. До 2030 року електричні двигуни стануть мейнстримом. Ми побачимо електричні автобуси, вантажівки, інші види транспорту на електричних двигунах. Все це означатиме зниження витрат на експлуатацію та володіння машинами. Другий важливий напрямок розвитку цієї сфери – автономні автомобілі. Uber та Lyft планують запустити сервіси автономних перевезень найближчим часом. Якщо у 2016 році кількість кілометрів, які проїхали автономні машини, складала 1% від загальної, то до 2020-2025 років вона зросте до 70%, а у 2030 – до 80%. Автономні машини означають не тільки звільнення рук водіїв від керма - вони вивільнять їхній мозок від думок про дорогу.  А штучний інтелект подбає про те, щоб людина безпечно дісталася туди, куди їй треба. 2. Споживачі. Те, як люди сприйматимуть мобільність у майбутньому, залежить від місця їхнього проживання. Наприклад, Китай протягом 10 років залишався найбільшим у світі ринком автомобілів. У 2018-му китайці придбали на 70% більше легкових машин, аніж американці. Зараз, коли ми спостерігаємо поширення електричних та автономних двигунів, Китай також не пастиме задніх. Проте, скоріше за все, цей ринок фокусуватиметься на спільному використанні автомобілів. За прогнозами, до 2040 року 55% усіх поїздок в Китаї відбуватимуться у електричних, автономних машинах, які використовуються спільно.  

Понад століття автомобільна сфера працювала відокремлено від інших видів транспорту. Але зараз вона стає частиною екосистеми перевезень

  Для європейців все ще залишається важливою преміальність бренду: половину прибутку на цьому ринку отримують компанії, які позиціонуються як преміальні (для порівняння: у США – 30%, в Японії – 25%). У нещодавньому опитуванні, проведеному у Європі, 45% людей сказали, що бренд машини, яку вони беруть у каршеринговому сервісі, є для них дуже важливим. І, скоріше за все, ситуація не зміниться у наступні роки. США традиційно є колискою для інновацій, а також ця країна відіграє значущу роль у формуванні екосистеми мобільності. З 2010 року більше 1 000 компаній, що мають стосунок до створення автономних машин, отримали понад $210 млрд. зовнішніх інвестицій. Приблизно 40% цих бізнесів мають американське коріння. 3. Міста. У багатьох містах трафік стає все серйознішою проблемою. З 2010 по 2016 роки навантаження на дороги зросло на 14% у Лондоні, на 36% у Лос-Анджелесі, на 30% у Нью-Йорку. Це збільшує забрудненість повітря, а також підвищує ризик ДТП. Електронна комерція швидко розвивається, а це також означає навантаження на транспортну систему. Вирішити ці проблеми здатна цілісна система перевезень, у якій різні види транспорту будуть з'єднані між собою, а границі між громадським, приватним та спільним транспортом будуть розмиті. Це дозволить людині мати декілька способів (дешевих, екологічних та гнучких) - як дістатися з точки А в точку Б.  

Вирішити проблему міського трафіку здатна цілісна система перевезень, у якій різні види транспорту будуть з'єднані між собою, а границі між громадським, приватним та спільним транспортом будуть розмиті

  Щоб створити подібну систему, потрібно буде зробити чимало кроків. У деяких містах ми вже це спостерігаємо. Наприклад, перевезення комерційних вантажів складають приблизно 20% від транспортного навантаження на місто. У Барселоні та Нью-Йорку вирішили виконувати такі доставки вночі – і це зменшило середню тривалість подорожі для усіх користувачів транспортної мережі на 5 хвилин. 4. Конкуренція. І, нарешті, усім гравцям ринку мобільності варто бути готовими до жорсткої конкуренції та зміни границь між секторами. Зміни у цій сфері можуть бути швидкими й непередбачуваними, але й вартими зусиль: у 2030 році прибутки глобальної мобільної екосистеми мають скласти $7,7 трлн. Поєднавши описані чотири виміри, можна отримати первинне уявлення про мобільність нового часу. Очевидно, що ця сфера не лише відкриває безліч можливостей для появи цікавих ідей, бізнесів, сервісів та продуктів, але й змінює суспільство, а також наше уявлення про те, що є неможливим. Джерело: mckinsey.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...