A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
21.04.2020
619
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Щодня у світі з’являються сервіси, продукти, ініціативи, які допомагають ефективніше реагувати на нові виклики. Спостерігаючи за ними, можна зробити висновки про те, на чому фокусується бізнес, які тенденції поглиблюються, а які відходять у минуле.

[EN] 1. Рішення з «відкритим кодом» Японський дизайнер Токуджин Йошіока розробив та виклав у вільний доступ модель щитка для медичних працівників, які борються з Covid-19, та людей, які прагнуть убезпечити себе від інфікування. Виготовити такий щиток дуже просто, він кріпиться до окулярів власника й захищає його обличчя. Шаблон, запропонований дизайнером, можна роздрукувати на папері формату А3, а потім розмістити на аркуші PET або PVC-пластику й вирізати. Наступний крок – зробити надрізи (на шаблоні вказано, де саме). Через них щиток надягається на дужки, й окуляри залишаються всередині, закриті пластиком. На думку американського лікаря та епідеміолога Майкла Едмонда, подібні щитки варто носити усім, хто виходить з дому, бо вони захищають краще за одноразову медичну маску, їх можна очистити й використати повторно.

Виготовити такий щиток дуже просто, він кріпиться до окулярів власника й захищає його обличчя

2. Купівля «на майбутнє» Ресторани, перукарні, готелі та багато інших бізнесів зараз стикаються з фінансовими труднощами, адже фізичні локації довелося закрити через карантин, а працювати онлайн у багатьох сервісних сферах неможливо. З метою допомогти місцевому бізнесу четверо італійців запустили платформу TorniamoPresto.it. Вона дозволяє купити подарункові картки в улюблених локальних компаній. А скористатися ними можна буде, коли карантин закінчиться. Свою логіку творці платформи пояснюють так: «Ми можемо надати реальну допомогу своїм улюбленим місцям, витрачаючи зараз гроші, які ми все одно б витратили в найближчі місяці. Ресторан, салон краси чи інший місцевий бізнес, чиїми послугами ви користуєтеся постійно, отримає прибуток сьогодні, завдяки чому зможе відкритися потім». 3. Подорож чужими очима Знаходячись вдома, ми можемо віртуально подорожувати, переглядаючи відео з різних місць. Проте таким «мандрівкам» не вистачає відчуття свободи, яке властиве справжнім подорожам. На Фарерських островах придумали спосіб залучити людей до онлайн-туризму: відтепер зі свого смартфона можна керувати пересуваннями місцевого мешканця – і таким чином побачити саме те, що вам заманеться. Цей досвід, запропонований сервісом remote-tourism.com, дещо схожий на відеогру. Тільки персонаж – це реальна людина, яка згодилася бути віртуальним гідом. Втім, керування схоже на ігрове: є стрілочки з напрямками руху й кнопки «стрибнути» та «побігти». Так компанія visitfaroeislands.com дозволяє користувачам з будь-якого куточка світу познайомитися з Фарерськими островами.

Зі свого смартфона можна керувати пересуваннями місцевого мешканця

Віртуальні екскурсії доступні двічі на день, і кожен користувач може протягом двох хвилин спробувати «контролювати» гіда (хоча потім можна повторно стати в чергу й отримати ще дві хвилини). Подібний маркетинговий крок дозволить чималій кількості людей дізнатися про цікаву туристичну локацію й у майбутньому відвідати її. 4. Посередник для пошуку нової ролі Англійська рекрутингова агенція Beamery запустила ініціативу #NewHome, метою якої є, з одного боку, допомога тим, хто втратив роботу через кризу, а з іншого – бізнесам, які шукають таланти. Компанія створила сторінку, де пропонує долучатися організаціям та приватним особам, розповідати про потреби й компетенції. Beamery прагне сформувати спільноту, мережу партнерів, яка б оперативно й ефективно заповнювала вакансії, допомагаючи людям, яким дійсно потрібно знайти для себе нову роль. 5. Дизайн для дистанціювання Вочевидь, важливим трендом у найближчі місяці (а, можливо, й роки) буде соціальне дистанціювання. Тому компаніям, громадам та місцевій владі потрібно буде переосмислити чимало звичних процесів та практик. Це вже починає відбуватися. Скажімо, дизайнерська студія antonio lanzillo & partners розробила колекцію лав, які дозволяють безпечно відпочивати у публічних просторах. Вони містять перегородки з органічного скла, через які не проникає вірус і які допомагають забезпечити дотримання дистанції між людьми.

Дизайнерська студія antonio lanzillo & partners розробила колекцію лав, які дозволяють безпечно відпочивати у публічних просторах 

  За матеріалами dezeen.com, theguardian.com, designboom.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...