A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
20.12.2019
744
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Потреба людини у розвагах є однією з найдавніших. Останніми роками поява штучного інтелекту й розвиток інших технологій привів до стрімкої зміни сфери розваг. Фахівці Trendwatching.com зібрали цікаві приклади незвичних ідей та інновацій, що з’явилися у 2019 році.

[EN] Нещодавно Warner Music Group підписала угоду про розповсюдження музики, що створена за алгоритмом. Розробила цей алгоритм німецька аудіокомпанія Endel, яка фокусується на формуванні «персоналізованих, звукових, адаптивних середовищ», що допомагають людям зосереджуватися й розслаблятися. У партнерстві мають вийти 20 альбомів, що містять 600 треків. Назви декількох з них звучать як «Дощова ніч» та «Хмарний день». Цей приклад вказує на дві важливі зміни, на які варто звернути увагу кожному бізнесу. Перша стосується штучного інтелекту. Ми знаємо, що машини переберуть на себе чимало людських робочих місць. Проте донедавна ми думали, що принаймні творчі професії – у безпеці. Адже робота таких фахівців занадто складна або емоційна, щоб бути автоматизованою. Проте останнім часом з’являються нові дані. Скажімо, на аукціоні Christie продали мистецький твір, виконаний штучним інтелектом, за $432 тис. Чому ж роботи не можуть писати музику, яка буде комерційно успішною? Фахівці Trendwatching.com радять компаніям завчасно поміркувати: які з креативних продуктів вашого бізнесу потенційно може створити штучний інтелект? І як підготуватися до подібного сценарію? По-друге, приклад Endel демонструє стрімке підвищення популярності продуктів, які підлаштовуються під користувача в режимі реального часу: вона вміє генерувати саундтреки, що змінюються в залежності від того, де знаходиться клієнт та якою є частота його серцебиття. Ідея динамічної персоналізації поступово виходить за межі онлайн-світу, і люди звикають до цього. Тому варто запитати себе: які нові форми персональних даних клієнтів ви б могли збирати й використовувати, щоб створювати більш релевантні продукти та послуги?  

Ідея динамічної персоналізації поступово виходить за межі онлайн-світу: стрімко зростає популярність продуктів, які підлаштовуються під користувача в режимі реального часу

  Лондонська платформа рецептів ckbk співпрацює з видавцями та відомими майстрами смаку, щоб запропонувати користувачам професійну бібліотеку найпопулярніших рецептів, а також кулінарні книги. Зараз на платформі доступно 350 кулінарних книг та 80 тис. рецептів. Вона позиціонує себе як «Spotify для рецептів» і пропонує також персоналізовані рекомендації щодо рецептів, базуючись на уподобаннях користувача. Щомісячна передплата становить 8,99 фунтів. Тенденції, використані ckbk, можуть підказати ідеї бізнесам з інших сфер. Скажімо, зараз відбувається перехід від активного курування (коли клієнт сам формує продукт під свої потреби) до пасивного (коли компанія це робить за нього). Приклади, подібні до Spotify, стають дедалі популярнішими. Люди відчувають, що у світі занадто багато музики, щоб самостійно з неї обирати. Тому вони довіряють алгоритмам зробити це за них. І так само відбувається з книгами, рецептами тощо. Поміркуйте: що б ваші клієнти могли довірити вам обирати за них? Американська компанія з виробництва голографічної продукції BASE Hologram нещодавно оголосила перші дати програми An Evening With Whitney – голограмного туру Уїтні Х'юстон. На концертах можна буде побачити цифрове об’ємне зображення співачки, яка виконає свої хіти у супроводі живого оркестру, бек-вокалістів та танцюристів. Міжнародний тур триватиме з січня по квітень 2020 року з зупинками в Мексиці, Великобританії та Європі. А північноамериканський тур розпочнеться у четвертому кварталі 2020 року. Дедалі більше брендів та організацій експериментують з голограмами, і не тільки в музиці, але й у спорті, мистецтві, бізнесі. Проте навіть якщо ваша компанія не має стосунку до цієї технології, їй варто врахувати прагнення клієнтів отримати досвід, що вчора був неможливим. Подумайте: як ваш бренд може забезпечити споживачам неймовірний досвід? Що ви можете зробити, щоб розмити межі між реальним та цифровим світами? За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...