A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
13.08.2020
1000
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Люди та компанії у різних країнах потроху повертаються до звичних речей. Тому один з головних викликів зараз – як збалансувати потребу в соціальній взаємодії й спілкуванні з безпекою. Фахівці Trendwatching.com дослідили – які продукти й послуги можуть у цьому допомогти, і сформували рекомендації для бізнесів.

[EN] Нещодавно компанія Valuegraphics провела дослідження: вона запропонувала американцям обрати зі списку одну активність, яку вони б найбільше хотіли відновити, щойно влада прибере карантинні обмеження. 57% відповіли: проводити час та спілкуватися з близькими людьми. Звичайно, навіть у країнах, де обмеження вже не такі суворі, чимало змінилося. Скажімо, французький уряд застерігає громадян від поширеної раніше практики – поцілунків у щічку під час зустрічі й прощання. Карантин змусив людей переглянути своє ставлення до того, як вони задовольняють базову потребу у зв’язку з іншими. Ми вимушено перевели спілкування в онлайн, події теж відвідували тільки віртуально. Але цифрова взаємодія не може замінити реальну, хоча б тому, що відеодзвінки не дозволяють повністю «зчитати» мову тіла та міміку співрозмовника. А саме так ми отримуємо понад половину інформації про емоційний стан особи, з якою спілкуємося. До того ж, науковці стверджують: втома від Zoom – цілком реальна. Відеодзвінки надмірно стимулюють нервову систему й швидко її виснажують. Але є й добра новина: виявляється, ізоляція не робить нас більш самотніми. Численні дослідження встановили, що американці під час карантину відчули більше підтримки з боку оточуючих, аніж до нього. Отже, компаніям сьогодні потрібно знайти баланс між задоволенням потреби клієнтів у зв’язку з іншими – та їхньою безпекою. Водночас їм варто враховувати, що межа між фізичним та цифровим стає дедалі більш розмитою, і вже навіть виник новий термін – phygital. Зараз є чимало прикладів інновацій у продуктах та послугах, які є уособленням такого балансу. Скажімо, маска для обличчя C-FACE, яку створила японська компанія Donut Robotics, перекладає з 8 мов, а також посилює гучність голосу власника.  

Межа між фізичним та цифровим стає дедалі більш розмитою, і вже навіть виник новий термін – phygital

  Застосунок для знайомств Tinder у травні запустив тестування «глобального режиму»: безкоштовної опції, що дозволяє бачити потенційних партнерів з усього світу, а не тільки тих, що перебувають поблизу. Адже навіть в епоху соціального дистанціювання потреба у знайомствах не згасає: 29 березня користувачі Tinder зробили більше «змахувань» (рішень – чи подобається пропонований профіль, чи ні), аніж у будь-який інший день за всю історію існування застосунку. Відомий пивний бренд Stella Artois створив величезний мурал на підлозі Old Truman Brewery, найбільшої броварні у Лондоні, щоб заохотити людей дотримуватися правил соціального дистанціювання. Ця арт-робота є таким собі компромісом між правилами нової реальності й мистецтвом.

Мурал на підлозі Old Truman Brewery

А новозеландський пивний бренд Emerson’s запустив Tiny Pub – малесенький тимчасовий паб, де є місце для двох осіб, бармена та крихітного фортепіано. Мета нововведення – допомогти людям безпечно соціалізуватися після тривалої ізоляції. Зайняти ці два місця можна лише на 27 хвилин. Усі доступні часові слоти були заброньовані впродовж 48 годин після того, як клієнти дізналися про Tiny Pub. У травні американський сервіс Mayo запропонував нову опцію: попросити допомоги у сусідів (скажімо, купити й принести продукти) чи запропонувати свою поміч. Людині потрібно написати запит, а сусіди мають годину, щоб відповісти на нього. Для того щоб знайти власні інновації, фахівці Trendwatching.com пропонують компаніям поміркувати над такими запитаннями: - Що ви можете додати до тих активностей, які доступні вашим клієнтам зараз? Як їх доповнити, змінити, покращити? - Чи можете ви якось допомогти клієнтам вийти за межі звичної території (яка для багатьох зараз суттєво зменшилася)? Це можна робити не тільки у фізичному, але й у цифровому просторі – як Tinder у наведеному вище прикладі. - З ким клієнти хотіли б спілкуватися серед ваших працівників чи людей, причетних до вашого бренда? Як можна надати їм таку можливість? - Що спільного є між вашими клієнтами, що їх поєднує? Як допомогти їм познайомитися, обмінятися думками, можливо, й надати одне одному підтримку? За матеріалами Trendwatching.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...