A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
27.03.2020
614
6min
People. Leadership and management. Culture
[EN] В умовах пандемії  деякі сфери змушені швидко трансформуватися: попит на певні товари сильно впав, натомість суттєво зросла потреба в інших продуктах та послугах. Наприклад, ще три тижні тому Всесвітня організація охорони здоров’я попередила, що товарів медичного призначення (масок, дезінфектантів, обладнання для вентиляції легень) недостатньо й рекомендувала збільшити виробництво на 40%. Чимало бізнесів відреагувало на цей заклик, а деякі – придумали власні способи допомогти світовій спільноті.

[EN] 1. BYD: маски замість акумуляторів У березні китайський виробник акумуляторів та автомобілів BYD оголосив про те, що завершив R&D-процеси, необхідні для переорієнтування на виготовлення медичних масок та дезінфекційних засобів. Тепер його завод є найбільшим у світі: він може виробляти 5 млн масок і 300 тис. пляшок антисептика на день. У кінці січня компанія BYD почала надавати допомогу у виробництві масок та дезінфектантів для боротьби зі спалахом COVID-19. Була створена спеціальна робоча група, яка складалась із керівників різних підрозділів та з понад 3 тис. інженерів, які займаються R&D, дизайном, процесами тощо. Менш ніж два тижні знадобилося, щоб виконати роботу, яка потребувала б двох місяців у звичайних умовах. Скажімо, лише за тиждень було створено обладнання для виготовлення медичних масок. Вже з 8 лютого нещодавно побудовані виробничі лінії в одному з промислових парків BYD у Шеньчжені почали виготовляти критично важливі під час пандемії товари, сотні людей працювали в денні та нічні зміни, а машини - цілодобово. Виробнича лінія, створена для виготовлення  медичних масок, складається з майже 1300 деталей. 90% з них може зробити сама компанія. Крім того, якість обладнання BYD вища, ніж в інших організаціях, які займаються виготовленням масок, тому отримана продукція значно краща за наявні на ринку аналоги. 2. LVMH: санітайзери замість парфумів Французька компанія LVMH, якій належать такі люкс-бренди як Christian Dior, Guerlain, Givenchy, вирішила використати виробничі потужності, щоб виготовляти засоби для дезінфекції рук, які безкоштовно надаватимуться медичним закладам. За словами керівника LVMH, бізнес продовжить виготовлення санітайзерів і робитиме це стільки, скільки буде потрібно.  

Лише тиждень знадобився китайському виробнику акумуляторів та автомобілів BYD, щоб створити обладнання для виготовлення медичних масок.

  3. Ford: від автомобілів до засобів індивідуального захисту та вентиляторів легень Декілька днів тому компанія Ford оголосила про рішення зосередити зусилля на виробництві товарів медичного призначення, зокрема респіраторів, що очищують повітря, спільно з партнером 3M. Також Ford збирається виготовляти захисні щитки для обличчя, використовуючи 3D-друк. Планується виробляти понад 100 тис. одиниць на тиждень. Ці засоби індивідуального захисту є ключовими для медичних працівників, адже захищають від вірусу, що міститься у крапельках мокроти пацієнтів. Компанія навіть розробила нову модель щитка, яку вже цього тижня протестують у лікарнях. Окрім роботи над засобами індивідуального захисту, автовиробник співпрацюватиме з GE над розширенням потужностей для виробництва вентиляторів легень GE Healthcare. Це обладнання має спрощену конструкцію, яка дозволить забезпечити більші обсяги виробництва. 4. Dogfish Head Craft Brewery: від пива до санітайзерів Пивоварня Dogfish Head працює у штаті Делавер з 2002 року й ніколи не збиралась займатися іншою продукцією. Але тепер, під впливом обставин, вона вирішила переорієнтувати частину виробництва на виготовлення санітайзерів для рук, щоб забезпечити потреби мешканців штату.  

Компанія Gap збирається виготовляти маски та спецодяг для медичних працівників, а також допомагати з постачаннями для лікарень

  Компанія планує продавати нову продукцію за ринковою ціною, а прибуток спрямовувати у фонд, який допомагатиме громадянам, які постраждали від епідемії. 5. Трансформація ритейлерів Компанія Hanes, яка виробляє бавовняний одяг, зараз займається переобладнанням американських фабрик на пошиття масок. Вона розробила дизайн й узгодила його з Управлінням із санітарного нагляду за якістю харчових продуктів та медикаментів США. Ці маски призначені для використання у випадках, коли немає потреби у респіраторах N95. Своїм дизайном Hanes поділилась з іншими компаніями: Fruit of the Loom, SanMar, Beverly Knits. Вона розраховує наростити виробництво до 1,5 млн масок щотижня, а завдяки спільним з рештою організацій зусиллям кожного тижня з’являтиметься від 5 до 6 млн масок, створених за шаблоном Hanes. Компанія Gap, головний офіс якої знаходиться у Сан-Франциско, також оголосила, що готова допомогти. Вона збирається виготовляти маски та спецодяг для медичних працівників, а також допомагати з постачаннями для лікарень. З кожним днем дедалі більше компаній, великих та маленьких, змінюють свої процеси й підходи, щоб допомогти суспільству. І, скоріше за все, трансформації, які ми спостерігаємо зараз, - це лише початок. За матеріалами The Hustle, today.com, techcrunch.com, thecut.com

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...