A school for leaders who want change

Learn first

KMBS latest news in real time

For the latest KMBS events and news, visit KMBS Live at the top right corner of the screen

Open kmbs live
08.01.2019
621
5min
People. Leadership and management. Culture
[EN] Багато бізнесів прагнуть мати значний позитивний вплив на світ, але це мало кому вдається. Проте у найближчому майбутньому все може змінитись: з’являтиметься все більше рішень в стилі open source: компанії ділитимуться своїми напрацюваннями з іншими заради розв’язання найсерйозніших спільних проблем.

[EN] На думку фахівців trendwatching.com, ця тенденція набере великої сили у 2019 році. Чому це так? По-перше, піклування бізнесу про довкілля вже не сприймається людьми як щось виняткове – скоріше як «гігієнічний фактор». Наприклад, у жовтні 2018-го установа Ellen MacArthur Foundation проанонсувала, що понад 250 організацій (у тому числі PepsiCo, Coca-Cola, Unilever та H&M) домовились до 2025 році перестати використовувати пластик, що не піддається переробці. У минулому ця новина набула б великого розголосу, але сьогодні вона не викликає навіть здивування. Споживачі очікують, що компанії поводитимуться відповідально. А якщо бізнес хоче виділитися на цьому тлі – йому потрібно докласти додаткових зусиль. По-друге, глобальні бренди хоч і є масштабними гравцями, проте, навіть об’єднавшись, вони не здатні вирішити найбільших проблем. Скажімо, McDonald’s та Starbucks, разом узяті, несуть відповідальність лише за 4% стаканчиків, які використовують (і викидають у сміття) люди щороку. Таким чином, на перший план виходить взаємодія між брендами і бізнесами: якщо вони ділитимуться своїми здобутками та ідеями, то це з набагато більшою ймовірністю допоможе змінити світ, аніж будь-які надзусилля окремих гравців.     Деякі приклади використання описаного тренду можна побачити вже зараз. Скажімо, у жовтні 2018 року компанії HP та IKEA приєднались до коаліції NextWave Plastics, мета якої - зменшити забруднення океану пластиком. Обидва ці бізнеси мають чимало ініціатив, спрямованих на зниження споживання пластику, проте ця суттєво відрізняється від попередніх. У межах цього партнерства HP та IKEA планують ділитись своїми знаннями та технологіями в стилі open source. NextWave Plastics була заснована у 2017 році компаніями Dell Technologies та Lonely Whale, і сьогодні до цієї глобальної мережі входять 10 великих бізнесів, у тому числі General Motors та Herman Miller.  

Навіть об'єднавшись, глобальні бренди не здатні вирішити найбільших проблем. Якщо ж вони ділитимуться своїми здобутками, то це допоможе змінити світ швидше, аніж будь-які надзусилля окремих гравців

  Американський бренд взуття Allbirds протягом трьох років працював над створенням нового матеріалу для в'єтнамок. Звичайна EVA-піна, яка є найбільш поширеною на цьому ринку, не є екологічною. Натомість новий матеріал, що отримав назву SweetFoam, виготовляється з цукрової тростини. Він має молекулярну структуру, ідентичну EVA-піні, і аналогічні споживчі характеристики. Allbirds та її партнер - нафтохімічна компанія Braskem - зробили інформацію про структуру SweetFoam доступною усім бажаючим. Відтепер будь-який бренд з будь-якої сфери може використати ці напрацювання. А сама Allbirds поки що продає в'єтнамки зі SweetFoam по $35 за пару. Восени 2018 року з'явилась новина про те, що Ford, Uber та Lyft долучились до публічно-приватної платформи SharedStreets, яка має на меті усунення проблем з міським транспортом. Цю платформу фінансує Bloomberg Philanthropies, і вона функціонуватиме у 30 великих містах (серед них Париж, Вашингтон та Мельбурн). Планується, що таким чином будуть створені спільні автоматизовані стандарти щодо обмеження швидкості, використання узбіччя тощо. На думку фахівців Trendwatching.com, цей тренд є одним з найвпливовіших у світі – і саме він може стати найактуальнішим для вашого бізнесу у 2019-му. Вони наголошують: не варто чекати, доки ви створите якесь проривне рішення глобальної проблеми, щоб розпочати співпрацю. Навряд чи якась компанія сьогодні здатна самотужки подолати будь-який масштабний виклик. Натомість партнерство – саме те, що може забезпечити прорив. Головне запитання тут: хто є вашим ідеальним партнером?

kmbs live
20.11.2024 at 17:00
Новий подкаст: "Стратегічна гнучкість: як аналітичне мислення допомагає адаптуватись до мінливих умо ...
01.11.2024 at 18:30
Новий подкаст: "Організаційне здоров’я: кейс Сільпо" ...
22.10.2024 at 16:00
Новий подкаст: "Продажі: управління очікуваннями клієнта" ...
09.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Інноваційні продукти: 6 питань для створення нових рішень" ...
04.10.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Аналітика в бізнесі: типи, моделі, рішення" ...
05.09.2024 at 18:00
Новий подкаст: "Менеджмент: стилі управління" ...
19.08.2024 at 16:40
Новий подкаст: "Продажі: стратегічні зміни, кейс Balbek Bureau" ...
31.07.2024 at 14:00
Human capital: finding and developing a team ...